#Erfanani
Thursday, June 16 | 12:38 AM | 0 strawberriess


holla alls :)
baru je lepas tengok SHOWDOWN . haha :D
cun meletup gempak gila !
wahhh ~ haha :D 
aku suka HMC PHLOW !
suka sangat noks . haha :D okayokay ,
last year masuk , but tersingkir awal .
then tahun nih masuk balik . sukanya !
undi jangan tak undi . haha :D





HMC PHLOW ! vote diaorang okay :) haha :D
dari kiri Fareez , Fuzz , Faruq , Epul , Angah .




nampak three picture kat atas nih ? handsome kan ? suka betul aku dengan dia nih . 
handsome + stylistic + pandai menari ! haha :D

suka-2 pun tapi dia dah berpunya okay :)
nama girlfriend dia DIHA . tahu nama pendeknya je . nama panjang ? tanya dialah ! huh , haha :D

ishh , aku dah ngantoklah . pepagi buta update blog . takada kerja aku ! haha ,
okay then , byebye alls :)






?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: