#Erfanani
Friday, June 10 | 8:47 PM | 0 strawberriess
heyhey guys :)
tengok je entry nih mesti korang nak bacakan ? ceeehhhhh !

korang tahu , mestilah korang tak tahukan . haha :D
okayokay , mood sedih , mood sedih ! 
ada orang tukar Password Facebook aku .
geram gila doh ! entah siapa yang tukar Password aku tuh .
then , dia update status .
dia cakap "aku nih gemukkan ? hahaha"
grrr ~ then dia ada send wall kat orang ni . budak lelaki lahh kan .
dia cakap kat budak laki tuh "awak,saya suka awak lah"
sengal gila doh aku dengan orang yang tukar Password aku nih !
nak jeh aku carot-2 ! tapi aku sabar .
biarlah Allah yang tentukan semuanya :) 
but Alhamdulillah lahkan because dapat tukar balik Password aku nih !
and selamat aku tahu cara-2 nak tukar Password facebook ! haha :D

okay lahh , byebye :)

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: