#Erfanani
Sunday, June 26 | 8:13 PM | 0 strawberriess
Cik Erfa menaip...

haha :D okay, benda nih sebenarnya dah lepas pun.
sekarang baru teringat nak story kat korang. haha :D
macam tak percaya aku dapat full marks for sukan tara.
aku datang masa hari khamis lepas, ramai gila rumah KUNING yang datang.
kalau kita campur, tolak, bahagi and darabkan orang yang datang tu, mahulah 3000++ yang datang.
ramaikan! semangat gila. nak nak aku. haha :D
first, kitaorang lompat jauh. tak adalah jauh mana aku lompat.
tapi aku berjaya lah dapat 2 marks. haha, apa? korang ingat aku badan macam nih korang tak percaya lah? 
kena percaya because nih benda betul babe! bukan main-main punya.
okayokay. then, aku lari 200 meter. penat gila aku. haha :D nak tahu something tak?
aku dapat 2 marks lagi. haha :D nak menang punya pasal. aku paksa diri aku untuk lari.
then, dah habis lari. aku terus duduk and bercakap "mak, erfa menang!" haha :D 
tak sedar aku cakap macam tuh. semua orang gelak! siot je.
nak tahu tak? aku muntah. eeii~ mesti gelikan. haruslah. aku sendiri pun geli. 
apatah lagi korang. bukan? haha :D
tiba-tiba Cikgu Khatini datang. dia belanja aku air. aku taknak. cikgu paksa aku juga.
terima jelah. dia ikhlas dengan kita kann. hehe.
rasa dah better sikit aku pun pergi lontar peluru. eleh, senang gila.
tak jauh pun. gila dekat. orang yang keding gila pun boleh. lelaki ye jauh. 
memang tak mampu. hehe, dapat lagi 2 marks for lontar peluru.  hee,
so, aku punya marks dah ada berapa? 6 marks. pandai.
itulah story nya. you know what? rumah KUNING menang. haha :D
congrats rumah KUNING kerana berjaya dalam sukan tara.


?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: