#Erfanani
Saturday, July 9 | 6:31 PM | 0 strawberriess
Cik Erfa menaip...

jeng jeng jeng....
3 hari tak onn blog. rasa macam tak boleh hidup aku rasa.
haha :D gila!

aku dah berbaik? macam mana? cehh,
Yasmin bagi aku surat untuk kali kedua. haha :D
minta maaf lagi. first aku tak terima maaf dia.
dia pujuk punya pujuk aku maafkan jelahh.
dia cakap "kau tak ada kita orang boring lah Pa. kau tak ada, kita jadi tak complete"
konon nya. haha :D so, tiada lagi gaduh-2. 
elehh, kalau gaduh mesti baik balik. betul tak? apa, tak betul? pergi mati lahh kamu. haha :D
tiba-tiba lahh kann.
so, habis story aku.

-THE END-

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: