#Erfanani
Sunday, July 24 | 10:49 PM | 0 strawberriess
 
okay, aku nak story kat korang pasal member aku nih.
Yasmin dia pergi story kat blog pasal kasut aku tercabut.
huhh, kalau korang nak tahu story dia korang tengoklah sendiri blog dia.
nih linknya Yasmin dan yang ni :)
korang baca tuh. dia memalukan diriku :(
sedih tau. cehh! elehh, aku boleh balas dendam balik.
don't worry punyalah.
tunggu je pembalasannya. hahahaha(gelak jahat)

lagi sorang Sarra. hari tuh aku gaduh dengan dia. heee ;)
aku gaduh sebab adalah. mana boleh bagi tahu :P
then, dia tulis pasal aku kat blog.
bukannya dia maki hamun aku okay.
dia tuh baik. ishh, aku lempang juga kang.
dia story pasal yang dia rindu aku lah, rindu gurau dengan aku lah.
alahai, malu lah aku kau cakap macam tuh. Haha.
menggelabah aku nih.
aku stalk blog dia. dia kata dia ada story pasal aku.
aku pun cari. and aku baca.
hehe. 

**kesian Sarra kucing dia mati. 2 ekor pula tuh. dah lah comel :( and sorry, title aku macam nak marah orang :D


?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: