#Erfanani
Tuesday, July 26 | 7:48 PM | 1 strawberriess
Hehe, hari ini aku puasa.
So, sekarang aku sudah kenyang :D
Sedap wehh. Sampai kembung perut aku.
Bukan penuh dengan makanan, tapi air je yang banyak.
Air yang aku minum tuh sedap sangat.
Hee. so, entry aku pada hari ini adalah "Budak Cina 3 Suku"
Kau tengok tuh, macam kejam je kan itu title?
Aku, Yasmin and Dhira berpuasa sama pada hari ini ;)
Time rest kita orang bored, kita orang pergi library.
Lagi pun ada kerja tak siap lagi. So, kita orang siapkan lah di library.
Penuh gila library but selamat ada tempat untuk kita orang.
Kita orang duduk. Dhira kat depan kita orang.
Yasmin kat sebelah aku.
Sambil buat kerja kita orang beborak.
Tiba-tiba ada Budak cina nih, nak duduk sebelah aku.
dia tanya "Ada orang ke?" aku pun gelenglah kepala aku kan.
Sebab tak ada orang duduklah.
Yasmin ada 'Pen Spinning' warna merah. baru beli --' (aku punya dah hilang T.T)
Budak cina tuh pun minta kat aku. Aku tunjuk Yasmin.
Min pun angguk jelah. Min tanya kat budak Cina tuh "eh amoy, kamu pandai main ka?"
Amoy tuh pun angguk. Min suruh dia buat. Tengok-2 tak pandai.
Gelak-2 aku. Tulah jangan nak belagak lagi.
Aku geram gila, aku ambil pen tuh. Aku main pen tuh.
Tekejut amoy tuh.
tiba-tiba jeh dia cakap " hey, ajar saya lah, ajar saya."
aku gelak-2. aku buat balik semua. tapi aku buat jatuh-2 sebab malas nak ajar dia.
Min gelak-2.
Budak nih memang 3 suku wehh aku cakap dengan kau.
Selamba dia je ambil pen tuh.
then, tulis pakai pen tuh. Yasmin terpandang, dia suruh aku ambil.
Aku minta kat amoy tuh. Aku cakap " hey, kawan saya tak bagilah tulis lah. nanti dia marah ohh"
dia cakap "dia tak marah pun, (sambil tunjukkan jari kat Yasmin)
aku cakap lagi " Yelah, dia marah. Dia suruh saya ambil pen tuh"
Time tuh pen biasa aku ada kat tangan.
aku dengan relanya aku bagi pen tuh kat dia "nah ni, kamu pakai pen ni"
Then, dia tanya aku sambil belek-2 'pencil box' aku "ini kamu punya pencil box ka?"
aku angguk. dia tanya lagi " kalau kamu tak guna pencil box nih kamu bagi kat saya okay"
pelik gila aku. aku dah bengang dah. Semua orang pandang aku.
Embarrass gila aku. Aku angguk jelah kan. Sebab dah shy gila time tuh.
aku terus rapat dengan Yasmin.
Kringg.... Bell ringing. So, aku ambil pen aku " eh, sudah bunyi loceng. bye"
Aku terus blah dari situ. Yasmin gelak je.
Memang 3 suku lah budak nih.
kalau korang tengok gelagat dia. adoyaii! Boleh pengsan bhaii!
Hahaha. So, that all for this day.
byebye :)

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: