#Erfanani
Tuesday, July 5 | 9:51 PM | 0 strawberriess
Cik Erfa Menaip...




Salam and Hai alls :)
bila dengar je title entry nih mesti korang tertanya-tanya kann?
maybe lahh. tak pasti korang tertanya-tanya ke takk. haha :D
menggila kejap. okay, siapa yang bagi surat tuh?
bukan boyfriend okay. aku single mingle okay :P
 haha, okay, aku nak cerita nih. dengar dengan teliti. dengar ke? bukan baca?
haha :D sorry ye awak, awak semua. hari nih wire dalam kepala hotak saya tidak betul sedikit :D
haha. sebelum tuh, korang pergi link nih --> tekan okay.

dah baca yang tuh sambung yang nih pula okay. haha :D
dari tadi gelak. apa prob dia tah aku nih --' haha :D tengok tuh.
okay, stop it. fullstop ( . )

tadi aku berjalan menuju ke Makmal Sains. 
sambil aku berjalan, tiba-tiba Nadhirah bagi aku sehelai kertas. haha :D
first memang aku tak nak ambil lah. saja nak Kerek sikit kann --'
tapi sebab kawan kann(sekarang still gaduh) aku ambil je lahh.
aku malas nak baca lagi. tunggu time rest baru aku baca.
dah sampai depan pintu makmal. Eizah, Farah, Athirah, Mayo, Haly and Cica ada kat situ.
aku panggil diaorang and aku cakap "wehh, dhira bagi aku surat." 
then, dia orang kata "bagi kitaorang baca dulu lahh. kau baca kejap lagi. nanti jumpa kitaorang kat kelas"
then aku pun kasi.
aku belajar-2 and krriiinggg...... masa sudah time. *sorry, saya tak pandai speaking english. haha :D menipu kau erfa.
okay. then, aku berjalan dan terus berjalan menuju ke 2 Unik dengan lemah lonlai nya. *sebab puasa, tak semangat.
akhirnya, sampai juga :D aku minta kertas tuh. aku kann belum baca lagi.
aku baca punya baca, tiba-2 air mata meleleh daa [O.o]
Mayo : "mari kita nangis ramai-2" aku pun gelak. haha :D
nak tahu apa Yasmin and Dhira tulis? *sorry, this is a privacy ;)
aku tengok itu tulisan Yasmin. haha :D tahu sangat lahh. sebab titik ( i ) dia bulat.
then, aku buka beg and ambil pen.
itu maknanya aku nak reply surat tuh :D
dengan penuh keyakinan dan ketabahan menghadapi dugaan. *menghadapi dugaan sebab Eizah and Cica makan depan aku :0 haha :D
okay. aku pun tulis. dah macam karangan aku buat. macam-2 lah aku tulis.
lupa nak kira berapa patah perkataan aku tulis tuh. haha :D
gila kau Erfa. dah tahap kritikal dah nih. 
okay. then, aku cari diaorang. nak bagi kertas tuh.
aku naik atas, nak masuk kelas. terselisih dengan Dhira and aku pun bagi kertas kat dia.
aku masuk kelas. Yasmin ada kat kelas tuh. haha :D
aku buat tak tahu jelahh kan. 
dulu kalau ada aku diaorang selalu gelak-2 je. sekarang tak ada aku dah kurang gelak.
cehh. macam betul je tuuhh. dah habis......... :D

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: