#Erfanani
Tuesday, July 5 | 8:43 PM | 0 strawberriess
Cik Erfa menaip...




dari Kiri : Ida, Nik, Zura and Jack

Salam and hai korang :)
haha :D i forgot to story about this.
sooo, Karak movie? best ke? macam mana storynya?
kalau korang nak tahu jalan story nya korang tengok lah sendiri.
kalau aku story kat korang nanti tak best.
cehh, aku tengok time hari sabtu lepas.
best gilaa lahh. haha :D
pelakon utama adalah Shahir AF8 (Nik), Sheera Aiyob (Zura), Along Ezendy (Jack), Kilafairy (Ida) and Sidek Hussin.
aku story sikit jelahh untuk korang okay. haha :D


Pada suatu hari, cehhh! dah macam apa tahh.
okay, mereka berempat iaitu Nik, Zura, Jack dan Ida nak pergi ke Kuantan.
tak tahu lahh untuk apa. haha :D
Jack drive kereta. Ida kat sebelah Jack.
pasangan berCinta pula kat belakang iaitu Nik dan Zura.
time tuh kat highway. tiba-tiba jalan Jam pada waktu malam tuh.
tak salah aku Nik bercadang untuk lalu jalan lama. (Jalan Karak)
then, Jack stop kan kereta dia, dia nak tumpang tandas kat stesen minyak tak salah aku.
aku pun dah lupa. haha :D LOL.
korang nak tahu? tandas dia kotor sesangat-sangat. macam geli je nak tengok.
Jack dalam perjalanan nak pergi tandas, jauh juga lahh nak pergi tandas tuh.
kat belakang jauh nun disana. ececehh :D
tiba-2 Jack nampak ada sorang budak lelaki berpakaian sekolah.
pelik juga kann, manalah ada budak pakai baju sekolah tengah-2 malam buta nih.
budak tuh tanya, "abang, ada nampak mak saya tak?"
Jack buat tak tahu je.
tiba-2 ada sorang perempuan. cantik lahh juga kann.
perempuan tuh tanya "abang, boleh tumpangkan saya. hantarkan saya kat depan tuh je.
tak jauh, 2 simpang depan tuh je"
Jack "sorrylahh, masalahnya kereta saya dah penuh."
perempuan tuh diam. tiba-2 perempuan tuh tanya "abang, ada nampak anak saya?"
Jack "ohh,budak yang pakai baju sch tuh eh? dia ada kat belakang sana. dari tadi dia cari cik"
jack lagi "kenapa cik nih nampak macam........"
perempuan tuh sambung "nampak macam apa? macam hantu ke?
Jack "kalau hantu mana ada macam nih. kalau hantu mesti tak ada tangan, kaki., kepala."
Jack nak masuk kereta. tiba-2 ada kepala jatuh and kepala tuh berguling-guling pergi kat depan Jack.
rupa-2 nya muka perempuan tuh and Jack toleh belakang. dia tengok tinggal badan je. kepala hilang.
wahh. seramm. nak tahu lebih lanjut? tengok lahh sendiri.
saja je aku story sampai situ je. because aku nak buat korang suspen sikit.
ceehh! soo.......

-THE END-


?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: