#Erfanani
Sunday, July 17 | 12:07 PM | 0 strawberriess
amboi, first time nak join GA nih. haha.
macam best je. apa salahnya nak mencuba kannnn :D
aku jumpa contest nih kat blog shafa wani.
aku rasa menarik sebab........hadiah dia hoiii! menarik gila.
aku tengok hadiah dia.....OMG lahh :D macam-2 ada. 
if aku dapat salah satu hadiah tuh. macam manakah rasanya?
hahaha. berangan kejap.




aku tengok hadiah-2 dia, amboii bestnya. hadiah dia kebanyakannya shawl.
dah lah aku suka shawl :D sukanya aku (gedik kejap)

Syarat-Syarat :
  1. Follow Cik Yana (picit je nama dia) DAN Cik Putih
  2. Buat satu entry bertajuk "Mega Giveaway by Yana & Cik Putih"
  3. Copy banner di atas dan paste di dalam entry tersebut. Linkkan gambar tersebut kepada entry ni.
  4. Tag 3 rakan anda dan pastikan diorang tahu pasal GA ni.
  5. WAJIB tinggalkan link entry contest ANDA kat ruangan komen ENTRY SAYA YANG INI :)
  6. Contest ini akan berakhir pada 8 Ogos. ( Jika tarikh bertukar akan diumumkan )
  7. Kalau rajin like la fan page aku & cik yana sekali , tu pon kalau rajin la.tak paksa okeh.
  8. Copy senarai sponsor kat bawah dan letak dalam entry korang tu (nak copy paste dari aku pon boleh)
Senarai sponsor :
  1. Scarf Sweethoney
  2. Wirda Azurainie.
  3. Droplet House
  4. Lens Mania
  5. Ayu-Raudhah Shawlstore
  6. Nora Nabella
  7. Applepinkbow
  8. Syafeika Edora
  9. pixel mania
  10. Wan Hazel
  11. Momo Chan Collection
  12. NHL Colloection
  13. Kei Seinchi
  14. Sya Razali
  15. Aimi Craft
  16. Habibi Hamid
  17. Shawl Az
  18. Imann Abdul
  19. Aan Boutique
  20. KZ Nabihah Boutique
  21. Ciktiqz Adamaya
  22. Tri Fa 
  23. Kittyshawls
hahaha, tengok lah. bukan main banyak lagi kan.
kalau korang nak tengok hadiah dia yang daboomm tuh, tengok sendiri ehh.
tak boleh nak kata apa dah.

first time join contest nih. hope menang lah kan. InsyaAllah
kalau tak menang tak apa lah. lain kali boleh try lagi kan. hahaha
ohh, jangan lupa okay. follow Cik Yana and Cik Putih tuh :)

aku nak tagkan contest nih kat :











?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: