#Erfanani
Tuesday, July 5 | 12:03 AM | 0 strawberriess
Cik Erfa menaip...

Salam dan hai semua :) 
tadi pergi sekolah. haha :D
alone and lonely sangat.
okay, aku gaduh lagi dan lagi dengan Yasmin and Dhira.
maybe apa yang korang cakap kat aku tuh, maybe kau rasa macam aku tak tersinggung lahh kann.
BUT, bagi aku apa yang korang cakap tuh memang aku tersinggung + bengang + bengkek gilaa!
yang dia nih memang tak ambil kisah pasal aku. sebab dia rasa yang dia tuh TAK BERSALAH.
yang lagi sorang nih terhengeh-hengeh nak minta maaf dengan aku.
ishh, okay lahh. aku terima maaf kau. but maybe aku dah mula tak rapat dengan kau.
maybe lahh. aku tak tahu lagi.
so, now aku akan rest bersama Neesa, Eizah, Cica and Ecah :)
new friend? dah lama kenal but this year bertambah rapat pula dengan diaorang.
maklumlahh, sama tuisyen dengan Neesa and Eizah. tuh yang tambah rapat tuh.
HAHA :D diaorang baik. masuk kepala juga lahh kann. 
hope korang pun jangan sakit kann hati aku sudah lahh. aku dah tak boleh terima semua nih.
dah fobia. ceehh, fobia konon. lempang nak? tahu taknak.
okay lahh. sampai di sini saja ceritanya. 

-THE END-


?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: