#Erfanani
Sunday, July 17 | 11:53 PM | 0 strawberriess

okay, tuto nih di request oleh member aku. Yasmin lawrence
dia tanya, macam mana nak letak pic kat post erk?
so, aku tolong lah dia. susah nak explain kat dia nih. haha.

1. korang pergi dashboard > new post.

click untuk besarkan.

2. korang nampak kat gambar tuh? aku ada kotakkan yang berwarna merah. tekan benda tuh.


3. korang tekan kat choose files tuh tau. then, bila dah upload korang tekan gambar tuh.
4. then, korang tekan kat Add Selected. nanti keluarlah gambar tuh.
5. kalau gambar tuh terlalu besar, korang adjust je gambar tuh.
6. macam mana nak adjust gambar tuh? korang tekan kat gambar tuh. nanti ada keluar macam nih :

7. korang adjust lah ehh. pandai-2 korang lahh ye.

kepada Yasmin, kau buat nih. kalau tak tahu juga. tak tahu aku nak buat apa dah.
senang je nih :)

Labels:


?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: