#Erfanani
Wednesday, August 24 | 7:42 PM | 0 strawberriess
 

Haha, Exam was finished today!
I loike it. So, today aku exam Sejarah, Geografi, PJ and Seni.
Whooa, haha Sejarah susah kot! Macam nak pecah kepala aku.
Hampehh betul! Geo senang je. PJ lagi gila gaban senang.
Seni pun sama. Haha, Seni kena warnakan gambar tuh menggunakan Pensel.
Mesti ada ton terang dan gelap. Alah, senang je.
But, yang aku fikir-2 kan time tuh, 'Ini gambar ape nih'?
tuh yang aku fikirkan. Aku dah siap baru Yasmin bagi tahu aku.
"Wehh Pa, sebenarnya nak tengok gambar tuh terbalikkan dia.
Tengok-2 gambar kat tepi pantai! Hampehh betul kau tahu.
Kira okaylah tuh, Cantik! Haha, padahal buruk :O
Hope semua paper lulus lah kan. siapa taknak fail kann!
Haha, okaylah. Byebye :*

P/S : Sorry korang, title tak ada kena-mengena :D

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: