#Erfanani
Tuesday, August 23 | 12:58 AM | 0 strawberriess
 

Whooaa, PM (Perdana Menteri) Datuk Seri Najib Tun Razak datang Hulu Langat pada 21hb Ogos.
 Best! Memanglah bestkan, PM datang. Haha, Siapa kata tak best.
Selalu tengok kat TV je, semalam tengok face to face. Kacak sungguh dia :D
PM datang Masjid Jamek, Kampung Pasir Baru.
Beliau solat isya', Tarawih dan moreh. 
Then, beliau beri sumbangan kepada fakir miskin, anak yatim dan piatu.
Time tengah makan tuh, haih! susah nak tengok dia. Nak tahu sebab apa?
Sebabnya orang berkerumun nak tengok PM kita nih.
Sabar jelah. But tak heran pun. Asalkan dapat tengok dia jadilah :D
Btw, Isteri PM tak datangkan? Kat Hulu Langat datang. Kat Kg. Pasir tak datang pulak.
Rasanya lah.
YB Johan pun ada. Bos ayah aku. haha.
dari jauh dah nampak YB Johan. Almaklumlah, orangnya kan tinggi.
Haha, YB Johan pun tak bawa isterinya Datin Nor. 
Buzy kot. Kalau Datin Nor ada mesti dia ajak anak dia sekali kan, Suraya.
Dah lama tak jumpa dia. Haha.


  
 Perdana Menteri bersama-sama dengan Imam besar Masjidil Haram.

Dah tengok pict di atas nih? mestilah dah tengok kan?
haha, Nih nak story sikit nih. Moh lah kita dengar.
Tu hah, Imam besar Masjidil Haram.
Ya Allah, time aku Solat Isya' dan Tarawih.
Fuhhhhhh! bukan main sedap suaranya menyebut ayat-2 suci.
Naik bulu roma, jantung berdebar-debar dibuatnya.
Seriously aku cakap. Bulu roma aku naik time dengar suaranya.
Terlampau merdu! Sayu je dengar.
Memang untung aku dapat pergi Ahad lepas.
Kalau boleh hari-hari aku nak dengar suaranya menyebut ayat-ayat suci al-Quran.
 Alhamdulillah :D
okay then, story pun dah habis. So, Salam dan byebye!

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: