#Erfanani
Monday, August 29 | 4:55 PM | 2 strawberriess

Yeay, esok puasalah awak.
Seronoknya itewww :D hekhekhek.
Haha, gedik! --'
Esok puasa, mesti duduk rumah je.
Sebab kena tunggu tamu kat rumah.
haish! Nanti member-2 datang mesti ajak aku raya.
Malaslah. tunggulah raya kedua or ketiga. baru boleh raya.
And baju raya tahun nih mesti warna-warni lagi macam tahun lepas --'
Haha, tak pernah sama kau tahu baju raya keluarga aku.
Haih! Biarlah, asalkan raya. Ye dak?

Aku shopping Hari Jumaat lepas. Seronok wehh.
Sakit kaki aku. berjalan sini, berjalan sana.
Ingatkan nak shopping kat Sunway or Mid but cancel.
Lagipun gerak petang. Aku shopping kat Sogo je --'
Okaylah juga kan. Ramai gila orang.
Selalu kalau shopping takdelah ramai macam harituh.
Yelah, aku shopping pun 2 minggu nak raya baru shopping.
Nih tak, lagi 3 hari nak raya baru shopping. mana taknya.
Haha! btw.....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :D

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: