#Erfanani
Friday, September 2 | 1:28 PM | 0 strawberriess
 
Hahaha, mentang-mentanglah dah raya. Semua tukar DP raya kat pesbuk.
seronok bebeno lah ye :D
Sampaikan aku pun tukar DP raya. Hahaha
Tapi kenapa erk raya tahun nih BORING?
First raya duduk rumah je. Second raya sekejap je keluar pergi rumah cousin.
Third raya pergi rumah cousin lagi.
Hari ni? Duduk rumah lagi :(
bosannnnnnnnnnnnnn!!
duit raya pun dapat sikit je. 
Dulu kemain lagi, RM 300++ aku dapat dalam seminggu.
Sekarang? dua ratus pun tak sampai. hampehh bebeno!
Biasalah tuh, aku kan dah besar, duit raya pun makin lama makin sikit lah :/
Tapi aku tak puas hati dengan abang-abang aku.
Dia dapat duit raya kat ayah aku taknak banyak pulak kan.
Arif dapat RM 800. Iewan RM 500. Fuad pun RM 500
Remy je aku tak tahu. sebab balik kampung belah bini dia.
Tapi aku? RM 100 je dapat? What the SHIT!
Haha, bersyukur Erfa oii. Aku jugak cakap budak-budak tak boleh pegang duit banyak-banyak :D
okay fine. Haha, okaylah, cerita sudah habis maa...
Kalau ada cerita aku cerita lagi okay :)
byebye

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: