#Erfanani
Wednesday, October 19 | 9:43 PM | 0 strawberriess


Assalamualaikum :h:

Hiwhiw :face45: Dah siaplah. Tadi kita bawa sekolah. 21 keping. Kita bagi kat orang-orang yang kita kenal. Kita bagi kat cikgu sekali. Guru kelas kita, Puan Shahrine Suzanna and guru BM, Puan Roniza.

Mesti korang nak tahu apa benda tukan? Nak tahu ke? Aku tahu korang taknak tahu punya. Takpelah kann.:face32: Hahaha, kalau kau taknak tahu pun aku bagi tahu juga. Bukan kau punya blog pun. Aku punya. Puihh! Harhar. Alah, kad jemputan je pun. Bukan apa pun. Haha, buat suspender je kan? Haha. Ingatkan amende lah. Tengok-tengok kad jemputan eh nyo? Buek ponek yolah. Hahaha, kan dah keluar bahasa KG dah.

Ramai jugalah aku bagi. Kebanyakkannya lelaki. Hiwhiw :face55: Bukan nak gedik okay. Perempuan pun aku ada bagi. Sama je semua. Ehh, bukan kebanyakkannya lelaki lah. Perempuan. Lelaki berapa je. Perempuan ramai. Esok aku nak bawa lagi. Siapa-siapa yang aku belum bagi aku bagilah. Cikgu BI aku, Puan Thuhaibah belum bagi lagi. Time abang aku yang number 2 kahwin dia pun ada datang. Time tu aku tak kenal lagi cikgu tu. Aku still lagi budak sekolah rendah. Sekarang dah menengah. Dah besar. Tapi perangai macam budak-budak sikit. Sikit je pun. Bukan banyak. Dhira ye macam budak-budak perangai. Dengan 'kecik cenonet' nya. Haha. K lah, aku penatlah. Esok exam. belum study lagi. Walaupun subject semua agak kurang penting. Tapi nak juga belajar. Okay guys. See you again.

Kbai :h:

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: