#Erfanani
Friday, October 7 | 4:14 PM | 0 strawberriess
Okay, memang penat mengemas bilik:face49:
Aku ingat nak cat color red and white, but cancel.
Takde color tu kat kedai cat. Bengang gila aku.
Aku cat color purple pekat and purple cair. Huh, I don't like it.
But nak buat macam mana. Dah buat pun. Okay, aku terima je.
Grrr, penat dohh! start cat hari Rabu.
Semalam mengemas, masuk katil semualah.
Hari ini aku kemas lagi sikit.
Badan aku sakit sebab angkat barang.
Tapi takpe, boleh elok kannnnnn!
Sekarang aku tengah malas nak mengemas.
Penat yang teramat sangat. So, sekarang aku nak online je.
Kay, bilik aku still bersepah, tapi apa aku peduli.
Haha, tapi kalau online langsung tak rasa penat.
Boleh blah juga bilik aku ni.
Lepas ni aku nak beli sticker bunga-bunga ke, corak-corak lah kan.
Aku nak tampal kat dinding-dinding ni!
Kalau tidak nampak kosong je.
Kbai!

Btw, testing blockquote

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: