#Erfanani
Tuesday, October 18 | 9:21 PM | 0 strawberriess


Assalamualaikum :h:

Okay, sumpah takut esok. Sebab apa? Sebab ada Exam. Haha, tak payah nak takut sangatlah kan. Kalau kau study leklok, Insya-Allah boleh jawab punya. Korang semua doakan aku tau esok. Esok selepas rehat ada Pendidikan Seni. Wahh, sangat senang. Hiwhiw :face52:

Minggu ni semua subject semua senang-senang. Cuma satu je yang agak susah. Agak lah kan. Mathematics 2. Okay, sekarang ni aku tengah study fasal Maths. Apa yang aku dah lupa tentang Maths, aku rujuk balik. Kalau dah rujuk balik, then faham. So, kita faham lah kan. Kena berusahalah. Kalau tak dapat jawapannya, kita cari lagi sampai dapat. Hehe, sambil study tu boleh lagi online kan? Haha, aku memang. Ehh, aku study pun nak cari example about maths ni.

Okay, harini entry aku tak panjang dah. Malas nak taip banyak-banyak. Ponek. Nak study. Kalau macam ni acano nak masuk otak?

Kbai :h:

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: