#Erfanani
Saturday, November 5 | 2:58 PM | 0 strawberriess
Assalamualaikum:h:

Agak-agak apa yang first time nya? Alah, bukan apa pun. Aku sebenarnya buat classic template. Buat sendiri okay. Bersusah payah aku buat. Tapi takde lah susah mana. Hikhik. Aku buat pagi tadi. Then, aku masukkan kat blogskins. Wuuuu, tah ada ke tak orang nak pakai template aku tu. Buruk je pun. Bukan cantik macam orang lain buat kan. Haha, buruk yang seburuk-buruknya. Haaaa, hebat tak? Nak tengok ke hasil aku buat? Nak ke? K fine.

Ribbon Heart

Silalah pergi ke link tersebut. Ecehh! Haha, kalau sesiapa yang nak tu silalah comment k. Comment kat sini atau kat comment blogskins tu k. Faham tak ni? Faham k. Bagus. And jangan lupa credit sekali k. Siapa yang tak credit tu, tahu lah aku buat apa nanti. Tunggu dan lihat jelah. Kau belum tahu lagi siapa aku ni. Haaaa, takut tak, takut tak? Tahu korang tak takut punya kan? Haha, aku ni nampak je garang. Tapi dalam hati ni ada taman bunga tahu. Tahu tak? Manalah korang nak tahu. Macam korang kenal aku. Kan? Haha, k tak lawak. Sorry lah, aku memang macam ni. Nonsense! Kan? haha, takpe lah. Aku happy apa macam ni. Haaaa. Hiwhiw :3 Kalau buruk bagi tahu tau. Hihi, kalau cantik pun cakap. Itupun kalau cantik lah. Bersusah payah aku buat ni. Okay lah, aku dah merepek banyak ni. Kalau tak berhenti, dah tentu macam-macam aku sebut. Haha.

Kbai :h:

With Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: