#Erfanani
Sunday, January 1 | 12:11 AM | 0 strawberriess

Assalamualaikum

Maka ini, meletuplah bunga api. haha. ayat tah pape! Dah masuk 2012. Tak percaya betulkan? Btw, Happy New Year to you alls :D Baru je lepas tengok buang api tadi. Omey je bunga api tu. Haha, memang cantik. Lama betul. Aku takde banyak benda nak dicakapkan. Hahaha, malas ahhh. Cukup jelah yang ni. Tak payah nak banyak-banyak. nak buat apa banyak-banyak ni. buang masa aku je. betul tak? cakap jelah betul kan? elehhhh, segan lettew nak cakap yang aku ni betul. Ngehngeh. Aku ni semuanya betul.

Btw, tadi tengok bunga api. Aku tengok kat kolam mancing ayah aku je. Itu je yang mampu. hahaha, yang mampu? tak pape ayatttt! kdah efa. Taknak lama pulak kan bunga api tu. Time tengok bunga api tu, boleh pulak seliper member jatuh kat dalam kolam. selamat tak masuk. Hanya hampir sahaja. Hahaaha, Kacau line je dohh. Aku tengah best-best tengok bunga api, boleh pulak buat lawak malam-malam buta ni. Hahaha

Okay, aku nak cakap sikit ni. Selamat Tahun Baru 2012. Goodbye 2011 and Hello 2012. Banyak betul kenangan aku time tahun 2011 nih. Banyak yang aku tak boleh lupakan. Kalau teringat tu, mesti je nak gelak. Sedih pun ada. Bila ingat yang benda sedih-2 tu, confirm aku nak nangis punya. hahaha. Banyak betul kenangan manis dan pahit yang aku tak boleh nak lupakan. Kalau ada salah dan silap harap dimaafkan okay :> Semoga azam baru korang akan menjadi kenyataan. Aminnn

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: