#Erfanani
Tuesday, December 27 | 11:12 AM | 0 strawberriess

Assalamualaikum

Hai, apa khabar? Sihat? Hahaa, banyak pulak songeh. Okay, harini aku nak cerita dengan korang pasal Redsox Boston crew. Hee, aku join group ni minggu lepas tak salah aku. Mula-mula tu macam taknak je join. Sebab segan. Hahahaha, tah pape tah. Sebab segan je? Hampehhhh! Tapi tulah, aku nak juga join kan. Sekejap nak join, sekejap taknak. Last-last aku join jelah. Peduli apa aku. Hewhew :face52:

Aku bagitahu korang kan, dalam banyak-banyak group yang aku join, group ni yang paling AWESOME! Diaorang ni memang best gila. Tengok? Boleh jadi gila. Mwehehe. Tipu sangatlah tu sampai jadi gila :face61: kan? betul tak? Diaorang ni memang friendly, tak sombong pun. Itu yang buat group ni AWESOME sangat. haha.

Nak tahu siapa yang buat group ni dulu? Haa, Abang Apish Wahim iteww yang buat. Haaha. Admin Redsox Boston tak salah aku ada 7 admin right?

Hafiz Rahim, Mel Jofri, Yann Ibiza, and Mad Nor XI is admin for this page -> Redsox Boston Page
Manakala Aiman Pocoyo, Muhd Fitri Abdullah and Muhd Amin Is admin for this group -> Redsox Boston Group. Dalam group ni korang boleh chat group.

Sesiapa yang nak join group ni, join jelah. Ianya terbuka kepada sesiapa je yang nak join. Kiranya, 1 Malaysia lah. Senang cerito. haha, Maklumat lebih lanjut silalah ke group or page yang telah disediakan di atas tadi. Haha


I LOVE REDSOX BOSTON :w: :face2:

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: