#Erfanani
Saturday, December 10 | 12:56 AM | 0 strawberriess
Assalamualaikum

Nampak? Aku teringin gila nak belajar main gitar. Haha, macam lawak je kan? Aku ada gitar tapi tali putus. Aku suruh abang aku beli tali tapi tak beli-II lagi. Menyampah gila. Dah berapa bulan aku tunggu, tapi tak juga beli. Buzy konon. Puihh! heh

Aku adalah juga search kat Uncle Google. Search cord-II gitar ni kan. Saja-II je. Tapi tulah. Nak practice tapi tali pun takde. Macam mana nak practice kan? Kesiann. Kalau tidak aku dah pandai sikit-II dah ni. Haha.

Ingatkan nanti nak ajak abang keluar. Nak beli tali gitar. Haaha, nak keluar hanya semata-mata nak beli tali gitar. Tah pape tah. Haahaa, k aku dah mula nonsense. So, apa lagi nak taip? Haha, member aku Yasmin. Dia pun baru juga main gitar. Abang dia ajar. Untunglah kan. haha, jealous sebenarnya. Haih, ada abang pun tak guna juga. Suruh sikit pun tak boleh. huh! Min main gitar sampai kulit terkopek-kopek. Biasalah, first time kan. Kalau dah selalu main takde lah rasa sakit tu. Kesian kan aku? Haha, k aku tak minta simpati pun. So, jangan bagi simpati tu kat aku. Sebab aku tak minta. Haha, k nonsense!

Kbye.

With lots of love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: