#Erfanani
Thursday, December 15 | 3:36 PM | 0 strawberriess

Assalamualaikum

Aku tak tahu lah itu virus ke apa. Tapi aku pun kena. Sesiapa yang pakai Domain tu kan, memang kena tukar lah. Kalau tidak, sesiapa yang pakai domain tu bila kita nak tengok website dia, akan keluar macam ni :

Tak sure lah memang semua orang yang guna domain ni kena ke or aku yang kena sorang. haha, faham tak apa aku cakap ni? Kalau tak faham sudah lah. Blog aku pun kena. Heh! Aku pergi dashboard, pergi settings, publishing and delete domain tu. Malas aku nak guna lagi dah. Barulah boleh buka aku punya blog. Haha :D Kesian aku. Maybe aku sorang je kot yang kena. Menyampah je dengan benda ni. Aku nak tengok blog orang lain yang menggunakan domain ni pun mesti keluar yang ni. Tak dapat nak tengok blog dia. Hmm :face59:Sedihhhhhhhh! Okaylah, sampai sini sahaja cerita aku.

Kbye, Assalamualaikum :n:

With lots of love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: