#Erfanani
Sunday, February 12 | 5:28 PM | 0 strawberriess

Assalamualaikum

Hello everyone :> Okay, dah lama aku tak update blog. Haha, dalam 2 month macam tulah. Sorry ahh, buzy sikit. Biasa lettew :3 So, korang sihat? Macam mana sekolah? Best? Haha, aku kat sekolah okay je. Best lah kan. Okay, hari Jumaat, 10/2/2012 kena injection. K serious shit sakit. Time nurse cucuk tu takdelah sakit mana. Time kat dalam kelas dah mula denyut-2. Sampailah kat rumah rasa denyut-2 lagi. Esok tu bangun bengkak. K sedih :'( Bengkak gila kau tahu tak. Hari sabtu tu sekolah. Ramainya pukul tangan aku. Sakit bhaiiiii! Merana gila wehh. K watlek. Ini tidak adil, tidak adil bagiku. Huahuahua! K aku dah merepek dah. Malam tadi pergi hospital. Arghhh, penat gilaaa! Tidur sana. Kejap bangun kejap tidur. Memang pening ahh kan kepala ni -.- K serious aku cakap. Tah bilalah nak elok tangan aku ni. Hmm :/ Banyak-2 kanlah berdoa k Efa :3 K sampai sini saja.

Assalamualaikum

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: