#Erfanani
Saturday, May 12 | 11:38 AM | 0 strawberriess

Assalamualaikum

Semalam, 11 May, aku celebrate birthday di KFC. Hehe, seronok sangat. :131: Hahaha. aku celebrate bersama Yasmin Yahaya, Nadhirah Ishak, Farah Kamal, Haliza Mislet, Anis Farhana, Niss Nissa, Najihah Ezierra, dan ramai lagi. Haha. Thanks sebab datang. Thanks Yasmin sebab pilihkan purse and jam tangan. Thanks Niss Nissa and Anis sebab bagi hadiah kayu tu (tak tahu namanya). Aku akan jaga leklok. Thanks Najihah sebab bagi rantai. And also thanks to Eizzah sebab bagi rantai warna pink tu. Akan ku jaga hadiah-hadiah itu.

Semalam kan, budak lelaki ada datang. Zul, Shahrul and Khairul. Dia orang dah buka pintu Kepsi tu, tengok ramai sangat perempuan, diaorang keluar balik. Hahaha, gila diaorang tu. Bila aku nak cari balik, dah hilang. Noob betul. :face61: Sabar jelah. Bila aku tanya balik, diaorang cakap malu. Puihh! apa-apa pun aku happy. :132: Itu yang penting. Walaupun adalah sikit masalah. Taknak ahh aku cerita. Rasa malu pulak. Hahahahaha. Bila ingatkan balik memang malu. Okay, tebalkan muka anda. :face56: Phieww~

Bilalah aku nak edit aku punya blog ni. Ada benda yang belum siap lagi. Busy ahh tahun ni aku rasa. Sungguh busy. K sedih rasa :/ Nak nak tahun ni PMR kan. Next week pulak mid year exam. Wehh, kecut perut cikk.

Okay, bye. Assalamualaikum :t:

Lots of Loves,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: