#Erfanani
Monday, July 9 | 5:47 PM | 0 strawberriess

Assalamualaikum

Hi anda-anda semua. Hmm, puasa dah nak dekat dah. Tak sabar rasanya. Mesti seronok kan kan kan? Hihihi. Ok. So, bulan puasa ni, jgn lupa banyakkan beribadah eh. Aku pun kena juga. Puasa penuh tau untuk yang lelaki tu. Yang perempuan tu faham-faham lah ye. Tapi lelaki tu, puasa penuh. Nanti tak dapat duit raya sebab tak puasa penuh. Hahahaha. Tah pape!

Hmm, tak tahu nak update apa. Saja update sebab dah lama tak update. Busy gila kot. Dah lah trial exam tak sampai sebulan pun lagi. Cikgu kata, siapa yang markah dia tak tinggi or markah dia tinggi sekali pun, tukar kelas. Tengok lah naik ke turun ke. Wow wow wow, takut bruhh! Harap-harap lah aku naik. Sekurang-kurangnya maintain. Taknak turun. Kalau aku turun, confirm masuk kelas E. Aku nak kelas B je. So, kenalah belajar bersungguh-sungguh. Jangan cakap je, tapi tak buat. Kan? Macam tulah manusia. Cakap je lebih, tapi tak buat pun. Siapa yang cakap dan dia buat tu, baguslah. Jangan ikut macam aku ni, cakap je tapi tak buat pun. So, aku kena buang tabiat ni. Buang jauh-jauh untuk sementara waktu ni. Ceh! Puih lah sementara waktu. Kalau boleh sampai bila-bila.

Ok. Pasal tutorial ni, nanti aku buat lah. Mungkin aku buat tutorial macam mana nak buat title mcm aku ni kot. tengoklah dulu. Hehehe. And nanti nak edit blog. Gambar-gambar Justin Bieber ni perlu buang. Sebab apa? Macam batak pun ada. Hahaha. Letak gambar biasa sudah. Lelebih pulak. Dia handsome sangat, sebab tulah. Tak suka dia? Peduli apa eden. Apa yang korang tak suka aku tak kacau pun. Hmm. Nampak gayanya nak hujan. Oklah tu. Hujan itu rahmat.

Bye. Assalamualaikum.

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: