#Erfanani
Sunday, July 22 | 3:06 PM | 0 strawberriess

Assalamualaikum

Dah lama rasanya tak update blog. Haha, aku pun jarang on. Nak buat acanner kan? Ok. Harini adalah hari kedua umat Islam berpuasa. Alhamdulillah. Seronok rasanya bila berpuasa ni kan? Aku nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak semua :)

So, hari Jumaat lepas aku buat kek. Kek Zebra. Sedap tapi terlebih koko pulak. It's okay lah. Itu baru percubaan. Mungkin hari Rabu, 25/7 nanti aku nak buat kek. Kek or muffin lah. Sempena birthday Ayahku yang tersayang. Hihi. Tapi aku nak buat tanpa pengetahuan Ayah. Mcm susah je. Sebab Ayah mestilah ada kat rumah. Biar jelah. Oklah. Dah takde benda aku nak ckp. Update pun benda yang bosan je. Hahaha.

Assalamualaikum...

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: