#Erfanani
Friday, August 31 | 11:10 AM | 0 strawberriess
Assalamualaikum



Hello guys. Ok, today is 31/08/2012. Itu bermakna Hari Kemerdekaan. So, aku nak ucap Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang Ke-55. Ingatkan semalam nak update status. Tapi malangnya aku terlupa. Kahkahkah *keluar kahak* Eiiuuww! Malam tadi tengok bunga api. Lawa-lawa semuanya. Tapi aku tak tengok pun. Orang lain yang tengok. Lewls. Siapa pergi Dataran Merdeka? Ok, untunglah!!!! Aku mampu countdown kat Twitter jeh. Itu yang mampu nokkk *Ala-ala mak nyah sikit* Ok, gedik!

So, harini. Hmmmmm. Banyak nak cerita.

Pada pukul 9.00.
Aku bangun dari katil. Terus lihat jam. Oh, dah pukul 9. Awal aku bangun harini. Sebabnya............. ingatkan nak pergi Sg. Petani. Tapi............. tak jadi. WTH. Tak pergi sebab ayah penat and kaki ayah still sakit lagi and it's a long journey and when long journey, of course penat and also mesti kaki ayah rasa sakit and when kaki ayah sakit susah nak bawa kereta dah and...... Ok stop! Siol, apa kau merepek Pa? Haih -.- Back to the story. Lepas je bangun, terus buka laptop and apa lagi Online........... and Twitter........... Update status bagai kejap lagi nak pergi Sg Petani. Last-last tak jadi. Kahkahkah! Not funny.

Pada pukul 9.45 a.m.
Aku terasa mahu pergi ke tandas. Buat apa kat tandas? Biarlah rahsia *sing* Lewls. Tiba-tiba mak panggil.

Mak: Epaaa...... Epaaaa! *Menjerit*
Aku: *Dalam tandas* Ye makkkk! *Menjerit juga*
Mak: Kau tengah buat apa?
Aku: Tengah tuuuut.
Mak: Ohhh. Oklah. Takpe.
Aku: Nak apa mak?
Mak. Takde apa.

Setelah selesai, aku keluar dengan 1001 tanda tanya. 1001 lah sangat. Pergi depan and tanya ada apa. Rupa-rupanya Anis call. Sebab nak pergi beraya dengan dia. Bila call balik dia cakap tak jadi. Puihhhhh! Semua cakap macam India. Ok. Anis pulak suruh aku call Dhira. Aku cakap dengan Dhira tak jadi. Dhira pulak, alaaaaaaaaaahh~ Tiba-tiba takde line. Terus talian jadi "...................." Ok. Siol je line ni -.-

Pada pukul 10 a.m
Ayah bangun. Then kata tak jadi pergi Sg. Petani. K. Aku dah cancel semua event baru nak cakap. K. Terus call Dhira balik cakap aku jadi pergi beraya. Dhira cakap hek'elehhhhhhh. Dia pun tengah siap.

Pada pukul 10.05 a.m
Aku ambil towel dan terus masuk ke dalam bilik air. Apa lagi, mandilah. Hok'alohhhhhh. Selesai mandi aku keluar dari bilik air, aku masuk bilik and pakai baju kurung warna merah *Wink wink, favorite color nokk* Then, make up sikit-sikit. Tengok jam, dah pukul 11. Lamanya Dhira ni. Call dia balik. Dia cakap tak jadi. So Indian! Padahal dia dah sampai simpang ke rumah aku dah. Mak dia patah balik. Aku tak faham dengan mak dia. It's okay. Aku dah penat buat Nasi Goreng. Ok......

Pada pukul 11.15 a.m

Mak: Erfa nani...... Erfa nani.....! *Menjerit* *Mak aku kadang2 suka panggil nama penuh* *K*
Aku: Ye makkk!
Mak: Nih kawan kau datang.

Aku terus ke depan. Tengok-tengok Dhira. So Indian! Then Dhira cerita pasal tadi tu. Barulah aku faham. Lepak bilik kejap then pergi rumah Yasmin. Tengok anak buah Yasmin. So cute and handsome. Ifat nama dia. Dah habis raya, balik rumah. That's all. So boring!

So, itu jelah kot. Hahahahaha. Macam-macam betul harini. Oklah, banyak gila aku type ni. Naik lenguh tangan den. Biasolahhh. Seeyah again!

Assalamualaikum :)

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: