#Erfanani
Sunday, September 16 | 5:10 PM | 0 strawberriess
Assalamualaikum


Hello there. Hihi. Nak ucapkan Happy Malaysia Day to all Malaysian. Tak kira Melayu, Cina, India, Iban, Kadazan, and what so everlah. Hehehe. So, harini hari Ahad. Hmm, apa yang best pada hari ini? Takde apa yang best pun~ Harini rumah aku busy sikit sebab esok buat Open House. Hahaha. Harini Cica and Ety buat Open House but sorry, aku tak dapat datang. Open House Ety aku tak sure sangat. Sebab dia buat malam. But Cica, sorry.........

Ok, Harini juga Syawal akan berakhir. Oh, sedih :'( Tapi lagi sedih bila Ramadhan akan berakhir. Kan kan? Hmm. Eh, btw esok aku buat Open House right? Datanglah. Jangan malu-malu, jangan segan-segan. Kita menjemput niwww. Lol. Nak alamat rumah? DM kita di Twitter. @Erfanani

Semalam ada apa erk? Oh, semalam ayah buat Open House juga. Tapi ayah buat dekat kolam mancing. Open House untuk pemancing-pemancing tu kan. Sebelum ikan kenyang, biarlah pemancing kenyang dulu. Alhamdulillah, habis. Cakoi memang sedap. Aku dapat makan satu je. Sakitnya hati ini......... *sing* Ok, asalkan dapat rasa. Jadilah kan. So, itu jelah aku nak cakap.

Bye. Assalamualaikum :)

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: