#Erfanani
Thursday, November 8 | 2:57 AM | 0 strawberriess
Assalamualaikum

So, long time no see? I'm so busy right now. I have lot of works to do. Hm I just wanna say that I'm so so sorry to you Mr. Blog. Please forgive me. Please...... Lewls. Lately aku selalu speaking. Bukan nak kata bajetlah. Just nak try je speaking ni. Kahkah. Lagipun nak tingkatkan BI ni haaa. Any problem? My English is broken? Don't worry. Just say "OH MY ENGLISH!" and done. K dah merepek ni. Okay, tadi aku pergi The Mines with my mom lah. Siapa lagi kalau bukan mak. If dengan member jangan haraplah kan. Mahu kena pakuk dengan mak nanti. Bukan dengan mak je, dengan ayah sekali aku kena kang. Jangan! Aku pergi sana sebab sambung treatment and go shopping. So fun you know goes shopping. Dengan mak pulak tu. Jimat duit. Hahaha. Shopping gila-gila aku tadi. Lama sangat tak shopping kan. Bukan selalu. Tinggal kasut, jam and beg je. Oh, don't forget Camera DSLR. Yeah! Maybe hari Jumaat ni kut. Tengok dululah.

Aku update blog ni pepagi buta. Sebenarnya aku bosan tak tahu nak buat apa. Nak tidur macam malas. So apa lagi aku updatelah blog memandangkan dah lama sangat tak update blog kan. Hm dahlah. Macam malas pulak nak update blog ni. So see you all again. Enjoy it~

Assalamualaikum...

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: