#Erfanani
Tuesday, January 1 | 12:44 AM | 1 strawberriess

Assalamualaikum

Hi guys. It's 1/1/2013 now. I wanna say Happy New Year to all. Apa azam baru korang semua? Hope so azam korang tu menjadi eh tahun ni. Okay, azam baru aku untuk tahun ini adalah nak kurus! Yeah. Aku akan buktikannya kepada semua orang haha. Lol tak perlulah kot nak buktikan kat semua orang. So lagi azam baru aku, aku nak focus dalam pelajaran. Aku nak berubah jadi lebih baik daripada tahun lepas. And also iPhone 5 coming soon. Argh can't wait yeah! Maybe pertengahan tahun baru dapat kot. Mana okay eh? Iphone 5 black color or white color? Aku rasa macam nak beli yang white color punya tapi abang kata black color lagi lawa. Aku pun tak tahu nak pilih yang mana satu. Tunggulah nanti.

So, i'm sweet 16 now yeay! Seronok angat-angat. k gedik. Apa lagi nak ditaipkan eh? Aku pun tak tahu. Hm aku harap tahun ni lebih baik daripada tahun lepas. Ingatkan harini nak pergi Putrajaya. Tapi tak jadi. It's okaylah. Countdown kat dalam bilik pun best apa. Feel je rasa haha. So itu je kot.

Jumpa lagi di lain entry. Assalamualaikum...

Lots of Love,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: