#Erfanani
Sunday, January 27 | 1:32 PM | 0 strawberriess
Idk why but I love this photo omfg love you Justin :*

Assalamualaikum

Hello guys. Well today is January 27, 2013. Haha lama juga tak update kat sini. Last update bulan Jan 1 haritu. Tak tahu nak update apa actually. Hm petang ni aku, Yasmin, dan siapa lagi tah yang join pergi swimming at Sunway Semenyih hihi tak sabar siaaa! Hopefully we all have fun this evening. Yasmin suruh aku bawa makanan, snack or whatever lah untuk berkelah nanti haha lol. Aku tak tahulah diaorang bawa apa nanti. Bawa diri agaknya. Apa lagi nak cakap eh? Hm takde mood nak update sebenarnya haha nasib ah. Nak buat homework macam malas je. Esok ada lagi haha. Bukan banyak pun homework. Bagus cikgu ni bagi homework sikit je. Takdelah aku kelam-kabut nak tiru jawapan member sebelah nanti haha. Gila ah aku ni. So itu jelah. Malam ni update lagi in shaa Allah. Bye Assalamualaikum.

Sincerely,
Erfa Nani

?

Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: