#Erfanani
Monday, February 11 | 6:00 PM | 0 strawberriess
Omg Justin, you're so handsome. I'm in love with you muah muah :* Lol

Assalamualaikum

Hi I'm back lol. Harini aku tak tahulah nak buat apa. Daripada aku tak buat apa-apa lebih baik aku update blog je. So aku baru je balik kerja tadi. Penat tu memanglah penat kan. Dah nama pun kerja. Semua kerja memenatkan. Ada ke erk kerja yang tak memenatkan? Kalau ada aku nak ah kerja macam tu lewls k tak lawak. Hm siapa kata aku buat lawak kkk. Apa lagi nak dikatakan ni? Well tak sabar nak dapat gaji haha. 

Memandangkan satu minggu ni cuti, aku and my best friend nak celebrate birthday Yasmin and Husnul kat swimming pool. Tak sabar pulak aihh! Tapi tak tahu lagi hari apa argh diaorang ni nak fikir pasal ni pun susah. Tapi aku rasa macam bosan je cuti seminggu ni. Nak balik kampung, kampung aku pun 15 minit dah sampai haha bapaklah dekatnya. Tak seronok betul kampung dekat ni. Nak bercuti family semua busy kerja. Memang kerja aku duduk rumah goyang kaki, tengok tv, makan, tidur, online dan segala aktiviti yang boleh buat di dalam rumah ni. K sungguh bosan hm sedih lah.... 

And one more thing, aku beli speck baru yeayyyy! Takdelah aku terpaksa pergi depan semata-mata nak salin apa yang cikgu suruh salin kat whiteboard tu kan. Menyusahkan je. And yeah so happy lol thanks mom :* 

Dahlah itu je kot nak dikatakan so bye.

Assalamualaikum semua :)


Sincerely,
Erfa Nani


Given name, Norerfa Nani. Born on 10th May 1997. I'm a big fans of JUSTIN BIEBER. Forever a BELIEBERS
orang skodeng blog saya.

Ask me | Facebook

Leave your footprint here. Thank you.


Follow my Twitter: